خرید برنج فجر مازندران

برنج فجر از دسته برنج های پرفروش است که بسیاری از کترینگ ها ازین برنج استفاده میکنند.این برنج از نوع برنج های پر محصول محسوب میشود. برنج فجر در سال 1380 برای اولین بار توسط محققان حوزه برنج با ایجاد تغییرات ژنتیکی بر روی برنج های با کیفیت جهت بهره برداری بیشتر کشاورزان تولید شده است، این برنج جزو برنج های قیمت مناسب است بنابراین خرید برنج فجر مازندران طرفداران زیادی دارد.

این برنج برای اولین بار در استان مازندران کشت شد ولی امروزه در استان های گیلان و گلستان نیز کشت میشود. بهترین برنج فجر متعلق به استان گلستان و شهر گرگان است.اگر علاقمند به دریافت راهنمای کامل خرید برنج فجر هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خرید برنج فجر مازندران

ویژگی های برنج فجر

برنج فجر دارای عطر و طعم خوبی است. این برنج به علت پر محصول بودن جزو برنج های ارزان قیمت در بازار محسوب میشود. به علت مقرون به صرفه بودن خرید برنج فجر اکثر ادارات و رستوران ها ازین برنج برای پخت استفاده میکنند. برنج فجر به علت ظاهرش به برنج سوزنی و شمشیری نیز معروف است.

رنگ این برنج تقریبا کرم رنگ و شفاف میباشد. طول این برنج 8 میلیمتر است و بعد از پخت به 10 میلیمتر میرسد.خرید برنج فجر مازندران نسبت به برنج فجر گیلان و گلستان به علت پایین تر بودن قیمتش طرفداران بیشتر ی دارد.

برنج طارم فجر چیست؟

برنج طارم همانطور که در مقالات منتشر شده در این سایت توضیح دادیم، جزو بهترین و گران قیمت ترین برنج های بازار است. مردم برای استفاده در میهمانی ها و مراسمات خاص خود به علت خوش پخت و مجلسی بودن آن استفاده میکنند. برنج طارم انواع مختلفی دارد ولی برنج فجر جزو انواع برنج طارم نیست .در هنگام خرید دقت داشته باشید که برنج فجر به صورت سرلاشه و نیم دانه موجود است و برنج طارم فجر نامیست که بعضا برای فروش با قیمت بالاتر برنج فجر به کار میبرند که این کار منصفانه ای نیست .

قیمت برنج فجر درجه یک و اعلا مازندران

قیمت برنج فجر مازندران معمولا ارزان تر از سایر برنج ها مثل هاشمی و طارم است. به همین دلیل خرید برنج فجر برای رستوران ها کترینگ ها و تالارهایی که نمیخواهند از برنج خارجی استفاده کنند، خرید برنج فجر درجه یک را ترجیح میدهند. برای مشاهده قیمت خرید برنج فجر درجه ی یک در کیسه های پنج و ده کیلویی به سایت طلارم مراجعه کنید.

 

خرید برنج فجر

بیشتر بخوانید: خرید برنج سرلاشه فجر مازندران

آیا برنج فجر تراریخته است؟

برنج فجر توسط محققان حوزه برنج با ایجاد تغییرات ژنتیکی بر روی برنج های با کیفیت برای بهره برداری بیشتر کشاورزان تولید شده است. این برنج از نظر ژنتیکی  اصلاح شده و موجب ایجاد صفات مطلوب متعددی مثل کیفیت بالا، پخت مطلوب، عملکرد بالا و مقاوم به بیماری بلاست شده است.

این به این معنی نیست که این برنج تراریخته است. از خرید برنج فجر مطمئن باشید و با آسودگی خیال این برنج پر محصول را خریداری کنید. این برنج به هیچ وجه تراریخته نیست. علاوه بر این برنج فجر به علت مقاوم بودن در برابر آفت برای کشت و برداشت به سم کمتری احتیاج دارد. در نهایت هزینه های داشت و برداشت این برنج کمتر شده و قیمت خرید برنج فجر نیز پایین می آید.

خرید برنج فجر معطر مازندران

خرید برنج فجر معطر بهترین انتخاب است. چون عطری مشابه به برنج طارم دارد و هم خوشپخت است و از همه مهم تر قیمت مناسبی دارد. بیشتر این برنج در استان  گلستان و گیلان و مازندران کشت میشود و طرفداران بسیار زیادی دارد.

خرید کدام نوع برنج فجر بهتر است؟

برنج های فجر در دوره های ۷۰ روزه و ۹۰ روزه کشت می شوند. بذر های ۹۰ روزه دارای عطر مطلوبی هستند که در بذر های ۷۰ روزه چنین نیست فجر استان گلستان که در اواخر شهریور ماه برداشت میشود، جزو مرغوب ترین برنج های فجر است. به علت زمین های کشاورزی گلستان باعث می شود برنج های فجر سوزنی شکل و بلند تر باشد. قیمت برنج فجر گلستان نیز از سایر استان ها بالاتر است.

خرید برنج فجر ارزان

خرید برنج فجر اعلا و درجه یک از شالیکوبی فلاح

برنج فجر دارای کیفیت خوبی به نسبت قیمت آن است. دارای دانه‌های شیشه‌ای رنگ می‌باشد و رنگ متفاوتی با باقی برنج‌های ایرانی دارد. این برنج دارای ری(قد کشیدن) و طعم خوبی است. برنج فجر برای افرادی که به دنبال مصرف یک برنج ایرانی باکیفیت هستند که قیمت بالایی نیز نداشته باشد بهترین انتخاب است.شما میتوانید این برنج را مستقیما از شالیکوبی فلاح درب منزل خود دریافت کنید.

خرید برنج فجر ارزان

اگر خواهان خرید برنج فجر ارزان قیمت هستید، برنج سرلاشه فجر انتخاب مناسبی برای شماست. برنج سرلاشه قیمت پایین تری نسبت به برنج فجر معطر دارد. هنگامی که برنج فجر را برای سورتینگ میبرند، دانه هایی که از بزرگترین الک خارج میشود سرلاشه فجر میگویند. برنج سرلاشه به برنجی است، که تقریبا از برنج های سالم مقداری کوچکتر و یا نوک پریده هستند. با یک تفاوت جزیی نسبت برنج لاشه که تعداد دانه های سالم در آن بیشتر به چشم می آید. داخل این برنج دانه های درشت برنج فجر نیز موجود است و از عطر خوبی برخوردار می باشد. همچنین قیمت بسیار مناسبی برای خرید دارد.

برنج فجر مازندران

خرید برنج فجر نیم دانه

برنج نیم دانه همانطور که از نامش پیداست، به برنج های شکسته گفته میشود. این برنج ها معمولا در انواع آش و شله زرد و انواع سوپ استفاده میشود.برنج نیم دانه فجر از نوع برنج های نیم دانه پر محصول است که قیمت بسیار مناسبی دارد.برنج های نیم دانه معمولا عطر بخوصی ندارند.

خرید برنج فجر در مازندران

 از تولید کننده و تاجر گرفته تا مغازه دار و مصرف کننده برنج فجر را فجر گلستان می شناسند. در هنگام جست و جو و استعلام قیمت این برنج ناخداگاه ذهنشان به سمت شهر گرگان می رود. اما جالب است بدانید این روز ها در اکثر شهر های شمالی مثل مینودشت استان گلستان یا تالش، رضوانشهر و رشت در گیلان و همچنین بیشتر شهر های برنج خیز مازندارن نیز برنج فجر را کشت می کنند.

همچنین به علت اینکه برنج فجر مازندران نسبت به گلستان و گیلان  قد کوتاه تری دارد و رنگش سفید رنگ است. قیمت مناسب تری  دارد.برای خرید برنج فجر مازندران و ارسال درب منزلتان به وبسایت طلارم مراجعه کنید.

پیام بگذارید