خرید برنج سرلاشه فجر مازندران

خرید برنج سرلاشه فجر مازندران طرفدارن زیادی دارد. برنج فجر جزو برنج های خوش طعم و عطر و قیمت مناسب است، خریداران بسیار زیادی دارد. برنج سرلاشه فجر  فرق چندانی با برنج فجر خالص از لحاظ طعم و عطر ندارد حتی عطر بالاتر و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر برنج ها داراست. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی های برنج سرلاشه بیشتر آشنا شوید و روش خرید بهترین برنج سرلاشه فجر را مشاهده کنید:

خرید برنج سرلاشه فجرجهت خرید برنج سرلاشه فجر مازندران کلیک کنید——->  برنج سرلاشه فجر مازندران

برنج سرلاشه چیست؟

قبل از خرید برنج سرلاشه مازندران بهتر است اطلاعاتی در مورد برنج سرلاشه داشته باشید. برنج سرلاشه به برنجی گفته می شود که مقدارکمی برنج نیم دانه با برنج کامل مخلوط است. در واقع بیشتر از برنج های سرشکسته تشکیل شده است. برنج سرلاشه از لحاظ ظاهری تعداد دانه های سالم آن زیاد و وجود نیم دانه در آن کمتر از 10% باشد.

روش تشخیص برنج سرلاشه

برنج سرلاشه از نظر ظاهری با برنج لاشه و برنج کامل تفاوت دارد. اندازه برنج سرلاشه دو سوم برنج کامل است و از برنج نیم دانه بزرگتر است. معمولا برنج های سرلاشه بسته به نوع برنج عطر بسیار خوبی دارند.

 

برنج سرلاشه فجر

همانطور که گفتیم به دانه های سرشکسته برنج سرلاشه می گویند. وقتی برنج فجر را برای بار دوم الک می کنند و به اصطلاح بوجاری می شود دانه های سرشکته از دانه های سالم جدا می شوند و درصد بسیار کمی برنج نیم دانه در آن وجود دارد. به این برنج سرلاشه فجر می گویند که از نظر عطر و طعم فرقی با برنج کامل فجر ندارد.

کاربرد برنج سرلاشه فجر

برنج سرلاشه فجر فرقی با برنج سالم و کامل ندارد. به همین دلیل برای مصارف روزانه هم مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی ازین برنج می توان برای پخت برنج آبکش کته و انواع دسر هم استفاده کرد.

ویژگی های برنج سرلاشه فجر

  • برنج سرلاشه زود هضم است.
  • ماندگاری بالایی دارد.
  • بعد از پخت سفت و خشک نمی شود.
  • سرشار از کربوهیدرات است.
  • برنج سرلاشه فجر عطر بالایی دارد.
  • مناسب پخت برای کته و آبکش و انواع دسر است.
  •  باعث رفع سوء تغذیه و بهبود سیستم گوارش می شود.

 

ویژگی های برنج سرلاشه فجر

تفاوت برنج سرلاشه و لاشه

تفاوت برنج لاشه و سرلاشه در تعداد نیم دانه های موجود درآن است. برنج سرلاشه تعداد بسیار کمی نیم دانه دارد ولی برنج لاشه بیشترین حجم نیم دانه را داراست.بیشتر از برنج لاشه برای تهیه دسر استفاده میکنند و برای پخت برنج روزانه مناسب نیست.

قیمت برنج سرلاشه معطر

برنج سرلاشه معطر انواع مختلفی دارد .درواقع اکثر برنجهای ایرانی از جمله طارم و هاشمی و فجر معطر هستند.برنج های شکسته حتی عطر بیشتری نیز دارند  برای تهیه برنج سرلاشه معطر میتوانید برنج سرلاشه فجر را انتخاب کنید. قیمت برنج سرلاشه فجر اعلا و معطر را میتوانید از سایت طلارم مشاهده کنید.

قیمت برنج سرلاشه فجر

برنج فجر مازندران جزو برنج های ارزان قیمت و با کیفیت است. برنج سرلاشه مازندران قیمت بسیار مناسب تری نسبت به برنج فجر دارد. بات این حال که این برنج از نظر عطرو طعم هیچ فرقی با برنج کامل فجر ندارد. خرید برنج فجر مازندران یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال برنج قیمت مناسب اما خوش عطر و با کیفیت هستند.

بیشتر بخوانید: خرید برنج فجر مازندران

طرز پخت برنج سرلاشه

اگر قصد خرید برنج سرلاشه فجر مازندران را دارید شاید برایتان سوال باشد که آیا روش پخت برنج سرلاشه فرقی با سایر برنج ها دارد یا خیر؟ باید بگوییم خیر برنج سرلاشه را میتوانید مثل سایر برنج های ایرانی به صورت آبکش و کنه تهیه کنید. فقط توجه داشته باشید اگر برنج شما امساله است، باید آب کمتری برای پخت کته به آن اضافه کنید. چون برنج هنوز مرطوب است و آب زیاد باعث شفته شدن برنج می شود. برای آبکش کردن هم نباید آن را از قبل زیاد خیس داد.

روش نگهداری برنج سرلاشه فجر مازندران

بعد از خرید برنج سرلاشه ی فجر مازندران باید آن را در جایی خشک و خنک به دور از نور مستقیم خورشید و رطوبت قرار دهید .عامل اصلی حشره زدن برنج رطوبت است.سعی کنید برنج را به اندازه ی نیاز تهیه کنید و در کیسه های مخصوص برنج قرار دهید برای جلوگیری از شپشک برنج میتوان داخل آن چند عدد میخک قرار دهید یا به آن نمک اضافه کنید

خرید برنج سرلاشه فجر مازندران به صورت آنلاین

برای خرید برنج سرلاشه فجر مازندران نیاز به جست و جو یا خرید حضوری ندارید. شما به راحتی میتوانید برنج سرلاشه فجر مازندران را از درب کارخانه شالیکوبی فلاح در منزل خود تحویل بگیرید. فقط با چند کلیک ساده بهترین برنج های ایرانی را با بهترین کیفیت سفارش دهید. شالیکوبی فلاح در فروشگاه اینترنتی طلارم بهترین برنج های ایرانی را درب منزل خود تحویل بگیرید.

پیام بگذارید