برنج یکی از محبوب ترین مواد غذایی بین ایرانی ها است. اگر قصد خرید برنج را دارید احتمالاً می دانید که برنج انواع مختلفی دارد و باید به این نکته توجه کنید که خرید برنج فریدونکنار بهترین گزینه است. برنج فریدونکنار از لحاظ پخت، عطر و طعم یک سر و گردن از همه ی برنج های ایرانی و خارجی بهتر است. اگر قصد خرید برنج فریدونکنار را دارید پس در ادامه با ما همراه باشید.

خرید برنج فریدونکنار

چرا خرید برنج فریدونکنار محبوب است؟

برنج فریدونکنار یکی از بهترین برنج‌های ایران و جهان است که در منطقه مرکزی شمال شهرستان فریدونکنار کشت می‌شود. این برنج به دلیل مرغوبیت و عطر و طعم منحصربه‌فرد خود، شهرت جهانی دارد.

عوامل مرغوبیت برنج فریدونکنار

آب و هوای مناسب: شهرستان فریدونکنار دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است که شرایط مناسبی را برای کشت برنج فراهم می‌کند.

خاک حاصلخیز: خاک شالیزارهای فریدونکنار سرشار از مواد مغذی است که به رشد و نمو برنج کمک می‌کند.

میزان کم استفاده از کودهای شیمیایی: کشاورزان فریدونکنار به دلیل اعتقادات مذهبی و همچنین آگاهی از مضرات کودهای شیمیایی، از این نوع کودها در کشت برنج استفاده نمی‌کنند.

ویژگی‌های برنج فریدونکنار

عطر و طعم منحصربه‌فرد: برنج فریدونکنار دارای عطر و طعمی دلپذیر است که آن را از سایر برنج‌ها متمایز می‌کند.

طول بلند: برنج فریدونکنار دارای دانه‌های بلند و کشیده است.

پخت آسان: برنج فریدونکنار به راحتی پخته می‌شود و بسیار خوب قد می کشد.

برنج فریدونکنار یکی از برنج‌های باکیفیت و خوش‌طعم جهان است که به دلیل مرغوبیت و عطر و طعم منحصربه‌فرد خود، طرفداران زیادی دارد.

⇐⇐⇐خرید برنج طارم کشت دوم

 

⇐⇐⇐خرید برنج طارم کشت اول

قیمت برنج فریدونکنار اعلا

همانطور که گفتیم برنج فریدونکنار بهترین برنج ایرانی است و به همین دلیل قیمت آن نسبت به سایر برنج ها گران تر است. برنج فریدنکنار هم به چندین دسته مانند برنج طارم کشت اول، طارم کشت دوم، ندا، شیرودی، فجر و… تقسیم می شود. به این نکته توجه کنید که هر کدام از این نوع برنج ها قیمت متفاتی دارند و هر چند مدت قیمت آنها تغییر می کند. اما برای مثال برنج طارم کشت اول فریدونکنار هر کیلو از 90هزار تومان تا 120 هزار تومان است. یا اگر بخواهیم یک مثال دیگر بزنیم برنج فجر از 65هزار تومان تا 75هزار تومان هم موجود است. برای مشاهده قیمت دقیق برنج می توانید از  فروشگاه اینترنتی برنج طلارم  بازدید کنید.

 

برنج فریدونکنار علا

 

⇐⇐خرید برنج امراللهی کشت اول

⇐⇐خرید برنج امراللهی کشت دوم 

بهترین برنج فریدونکنار

برنج فریدونکنار انواع مختلف دارد و محبوب ترین برنج در ایران است. فریدونکنار به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار عالی و بارش باران بهترین منطقه برای کاشت و برداشت برنج است. خرید برنج فریدونکنار در تمام نقاط ایران رواج دارد و می توان گفت بهترین نوع برنج فریدونکنار طارم است. اگر می خواهید در مورد برنج فریدونکنار اطلاعات بیشتری بدست آورید در ادامه همراه ما باشید:

برنج طارم چیست؟

برنج طارم معروف ترین و پرمصرف ترین برنج در ایران است. این برنج ایرانی ابتدا در شهرستان طارم در استان زنجان کاشته و کشت می شد و سپس در مناطق شمالی استان های مازندران و گیلان کشت می شود. اکنون در 13 نوع متفاوت در بازار موجود است. از مهمترین آنها می توان به برنج طارم محلی و برنج طارم هاشمی اشاره کرد. هنگام خرید برنج طارم، توجه به این نکته ضروری است که این نوع برنج با نام‌های مختلف موجود است. با این حال، همه انواع از نظر طعم، رنگ و رایحه تفاوت قابل توجهی ندارند.

 

خرید برنج طارم کشت اول

⇐⇐خرید برنج طارم کشت اول

قیمت برنج فریدونکنار کشت دوم

برنج کشت دوم به برنج هایی گفته می شود که بعد از برداشت کشت اول است و بهره برداری آن در فصل پاییز و در ماه آبان می باشد. برنج کشت دوم ابتدا در مازندران در فریدونکنار کشت شد و اگر توجه کنید می بینید تاجران این برنج را از این شهرستان خریداری می کنند. اما به این نکته دقت کنید که برخی از شهر های دیگر اقدام به برداشت برنج کشت دوم کرده اند و این برنج را به کیفیت بسیار پایین تر به عنوان برنج فریدونکنار به تمام ایران ارسال می کنند. برنج کشت دوم نسبت به برنج کشت اول قیمت بالا تری دارد و این اختلاف قیمت به دلیل پخت با کیفیت و عطر  طعم بی نظیر است.

برنج طارم کشت دم

خرید برنج طارم کشت دوم

برنج فریدونکنار درجه یک

فریدونکنار به دلیل رطوبت و بارش باران و همچنین خاک حاصلخیز این منطقه باعث شد که فریدونکنار بهترین منطقه کاشت برنج در ایران شود. یکی از دلایل مهم که اکثر افراد برنج فریدونکنار را به برنج خارجی ترجیح می دهند این است که برنج فریدنکنار دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است.

با توجه به شرایط عالی کشت برنج در فریدونکنار بسیاری از افراد برای خرید برنج به این شهر سفر می کنند. افراد معمولاً بیشتر برنج مورد نیاز خود را به صورت مستقیم خریدرای می کنند تا از کیفیت خوب این برنج بهره مند شوند. برنج فریدونکنار درجه یک برنج های طارم، هاشمی، امراللهی کشت اول و کشت دوم است که بسیار مرغوب و با کیفیت هستند.

خصوصیات برنج فریدونکنار

می توان گفت یکی از مهم ترین خصوصیات برنج فریدونکنار ارگانیک بودن آن است چون به دلیل حاصلخیز بودن خاک فریدونکنار کشاورزان از سم کمتری استفاده می کنند. می توان گفت که یکی از عامل حاصلخیز بودن خاک فریدونکنار این است که در فصل سرما پرندگان از سیبری به این شهرستان مهاجرت می کنند. فضله پرندگان در زمین های کشاورزی باقی می ماند که به کود گوانا معروف هستند. برنج فریدونکنار از کیفیت پخت بالا و کته برخوردار است و این برنج تا یک سال بدون خرابی و بدون افتادن حشره و کک در برنج سالم می ماند. در کل اگر دوست دارید یک برنج سالم و با کیفیت ایرانی را بر سر سفره های خود بگذارید ما به شما برنج فریدنکنار را معرفی می کنیم.

مشخصات ظاهری برنج فریدونکنار

این برنج ها نسبت به برنج صدری کمی کوتاه تر و چاق تر است. با مالش دادن برنج فریدونکنار بین دو کف دست احساس چربی را متوجه می شوید. همچنین برنج فریدونکنار بعد از پخت نرم و خوش خوراک می شود.

خرید برنج فریدونکنار با طلارم

از شما ممنونیم که تا اینجا همراه ما بودید و امیدواریم که مقاله ی خرید برنج فریدونکنار برای شما مفید بوده باشد. فروشگاه برنج طلارم با چندین سال سابقه در حوزه فروش برنج فعالیت می کند. طلارم به شما کمک می کند که برنج را مستقیم از شالیزار بخرید و بهترین برنج های ایرانی را بر سر سفره هایتان بیاورید.

پیام بگذارید