خرید برنج ارزان اینترنتی

برنج عضو جدانشدنی سفره های ایرانی هاست.این ماده ی غذایی سرشار از کربوهیدرات غذای اصلی ایران و بسیاری از کشور های دنیا می باشد. برنج ایرانی یکی از وعده‌های غذایی مهم در کشور ایران است. بهترین برنج های ایرانی در استان های مازندران، گیلان و گلستان کشت می شود. با ما همراه باشید تا با انواع برنج ایرانی آشنا شوید. قیمت خرید انواع برنج و روش خرید برنج ارزان اینترنتی را بیاموزید:

انواع برنج ارزان ایرانی

اگر به دنبال خرید برنج ارزان اینترنتی هستید، در ادامه مطلب انواع برنج قیمت مناسب را به شما پیشنهاد داده و شما میتوانید با چند کلیک ساده برنج ایرانی باکیفیت و قیمت مناسب را از کارخانه درب منزل خود تحویل بگیرید.در جدول زیر میتوانید لیست قیمت بروز برنج های ایرانی مشاهده کنید.

قیمت برنج 1402

برنج ایرانی ندا

برنج ندا یک برنج مرغوب است که طرفداران زیادی دارد. از نظر ظاهری این برنج شباهت بسیار زیادی به طارم دارد. این برنج از ترکیب سه برنج سنگ طارم، حسن سرایی، آمل3 است. این برنج در سال 1376 با تلاش های دکتر قربانعلی نعمت زاده معرفی شد.ماندگاری برنج ندا بالاست و در برابر آفات و بلاست مقاوم است. دانه های برنج بلند و شمشیری شکل دارد.

ویژگی های برنج ندا

  • این برنج پخت متوسط دارد.
  • رنگ این برنج سفید متمایل به کرم است.
  • این برنج را به نام شمشیری هم میشناسند.
  • ماندگاری بالایی دارد.
  • قد برنج حدود 7 میلی متر است.
  • عطر کم تری نسبت به سایر برنج های ایرانی دارد.
  • این برنج در یک هکتار محصول بیشتر می دهد.

خرید برنج ندا مازندران

خرید برنج ندا درجه یک

برنج ایرانی شیرودی

برنج شیرودی جزو برنج های خوش پخت محسوب می شود. رنگ دانه ی این برنج سفید کدر و اندازه ی دانه ی خام آن حدود 7میلیمتر و بعد از پخت قد آن به 12.5 میلیمتر می رسد. عطر این برنج متوسط است. معمولا این برنج یک دست است و ظاهرش شبیه به برنج طارم هاشمی می باشد.

این برنج طی اصلاح ژنتیکی که توسط محققان  روی آن انجام شد، مقاومت بالایی نسبت به بیماری بلاست ،کرم برگ خوار و سایر آفات دارد .به همین علت عملیات سم پاشی روی این برنج کمتر انجام می شود. بنابراین این برنج کمتر در معرض مواد شیمیایی قرار می گیرد و سالم است.

خرید برنج شیرودی

 خرید برنج شیرودی از درب کارخانه

خرید برنج ارزان اینترنتی (برنج ایرانی فجر)

برنج فجر دارای عطر و طعم خوبی است.این برنج به علت پر محصول بودن جزو برنج های ارزان قیمت در بازار است.خرید برنج فجر مقرون به صرفه است به همین علت اکثر ادارات و رستوران ها ازین برنج برای پخت استفاده میکنند.برنج فجر به علت ظاهرش به برنج سوزنی و شمشیری نیز معروف است.رنگ این برنج تقریبا کرم رنگ و شفاف میباشد.

خرید برنج فجر معطر بهترین انتخاب است.چون عطری مشابه به برنج طارم دارد و هم خوشپخت است و از همه مهم تر قیمت مناسبی دارد .بیشتر این برنج در استان  گلستان و گیلان کشت میشود و طرفداران بسیار زیادی دارد.

خرید برنج فجر

خرید برنج فجر

برنج سرلاشه فجر

خرید برنج سرلاشه فجر مازندران طرفداران خود را دارد به علت اینکه برنج فجر جزو برنج های خوش طعم و عطر و قیمت مناسب است خریداران بسیار زیادی دارد. خرید برنج سرلاشه فجر نیز به دلیل اینکه فرق چندانی با برنج فجر خالص از لحاظ طعم و عطر ندارد و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر برنج ها دارد پرطرفدار است.

برنج سرلاشه از نظر ظاهری با برنج لاشه و برنج کامل تفاوت دارد.اندازه برنج سرلاشه دو سوم برنج کامل است و از برنج نیم دانه بزرگتر است. معمولا برنج های سرلاشه بسته به نوع برنج عطر بسیار خوبی دارند.

خرید برنج سرلاشه فجرخرید برنج سرلاشه فجر از درب کارخانه

برنج دودی هاشمی

برنج دودی به برنجی گفته می شود که با  آتش زدن تنه ی چوب درختان عطر دودی به خود میگیرد. در یک اتاق چوب های ریز و درشت رت قرا رمیدهند و آنها را آتش زده و دود آن را  به سمت برنج ها هدایت می کنند. این کار باعث می شود تا برنج ها عطر خوش دود را به خود بگیرند.آشپزان ماهر و حرفه ای برای اینکه طعم غذاهای خود را خاص و شگفت انگیز کنند در طبخ غذاهای خود از برنج دودی استفاده میکنند.خرید برنج دودی هاشمی مازندران بای کسانی که علاقه ی خاصی به بوی دود دارند گزینه ی بسیار مناسبی است.

خرید برنج دودی هاشمی مازندران

خرید برنج دودی

برنج نیم دانه ایرانی

همیشه تقاضای بیشتری برای برنج شکسته نسبت به برنج کامل وجود داشته است. این به خاطر قیمت ارزانتر برنج های شکسته مثل برنج نیم دانه و برنج سرلاشه است. علاوه بر این، برنج شکسته به دلیل مصرف بیشتر در غذاهای مختلف، انتخابی مناسب برای اکثر مردم است.

برنج نیم دانه بر خلاف تصور افراد از نظر کیفیت هیچ فرقی با برنج کامل ندارد.برنج نیم دانه از نظر عطر و طعم تفاوتی با دیگر برنج ها ندارد و اگر برنج نیم دانه هاشمی است عطر و طعم آن نیز مانند برنج نیم دانه هاشمی می باشد.

خرید برنج نیم دانه کشت اول

خرید برنج نیم دانه ایرانی

خرید برنج ارزان اینترنتی (برنج عنبربو)

برنج عنبر بو ،برنجی خوش طعم و عطر است که ظاهری کوتاه تر  چاق تر از برنج های دیگر مثل طارم دارد.طبع این برنج گرم است.برنجی خوش پخت برای استفاده روزانه افراد می باشد.

  • طبع گرم و زود هضم
  • قد کشیدن آن نسبت به سایر برنج ها کمتر است
  • روش پخت متفاوت
  • عطر و طعم خوب

 

خرید برنج عنبربو

خرید برنج عنبربو

برنج ریزدانه

از برنج ریز دانه میتوان در پخت شله زرد آش و سوپ ها استفاده کرد به علت ریزدانه بودن این برنج لعاب خوبی به این سبک غذاها می دهد. این برنج را میتوان آرد کرد و برای پخت انواع غذا با آرد برنج از آن استفاده کرد.

خرید برنج دانه ریز مازندران

خرید برنج ریزدانه ایرانی

 

خرید برنج ارزان اینترنتی از طلارم 

اگر به دنبال خرید برنج ارزان اینترنتی هستید و ترجیح میدهید برنج های وارداتی بی کیفیت را به خاطر قیمت پایین مصرف کنید. پیشنهاد ما به شما خرید برنج ایرانی قیمت مناسب است. شما با ورود به قسمت فروشگاه طلارم میتوانید برنج های ایرانی با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب از درب کارخانه درب منزل خود تحویل بگیرید.شالیکوبی فلاح با سال ها تجربه در کنار شماست.

پیام بگذارید