خرید برنج شمالی :

قیمت برنج از مهم ترین عواملی است که در سراسر دنیا به آن توجه می کنند. حدود نیمی از مردم در دنیا از این ماده ی غذایی ارزشمند برای وعده هایشان استفاده می کنند.این گیاه در انواع مختلف و برای مصارف مختلف تولید و پرورش داده می شود. در ایران و به خصوص شمال ایران انواع مختلفی از آن کشت می شود.فروش برنج به ویژه برنج ایرانی از مواد غذایی مورد علاقه ی ایرانیان محسوب می شود.

بسیاری از غذاهای ایرانی با استفاده از این ماده ی غذایی پرطرفدار تهیه می شوند. به عنوان مثال انواع خورش ها ،انواع پلوها،دسرها در هر وعده  ی غذایی شما می توانید از برنج استفاده کنید حتی صبحانه مثل شیربرنج .افراد در بسیاری از مواقع افراد استفاده از برنج را جایگزین نان می کنند.در این مطلب فروشگاه اینترنتی برنج طلارم شما را خرید برنج در شمال آشنا میکنیم .

تاریخچه برنج چیست ؟

خرید برنج شمالی

 

بررسی ها حاکی از آن است که برنج طارم در حدود هشت هزار تا هزار و سیصد سال پیش در دره رودخانه پرل چین کشف شده است. برنج در دره رودخانه یانگ تسه در چین از جمله مکان هایی است که وجود داشته است . برنج از مناطق جنوبی آسیا توسعه یافته و بعد از آن توسط اروپاییان از آسیای غربی به آمریکا و اروپا منتقل شد. لازم به یادآوری است که بهترین برنج ایرانی از تمام نمونه های آن بهتر است.

انواع برنج براساس نوع کشت (تاثیر آن بر قیمت برنج) :

 

برنج ها در صورت های مختلفی کشت شده که موجب شده تا با یکدیگر ویژگی ها،خواص و در قیمت برنج فرق داشته باشند. در ادامه به خرید برنج شمال در  انواع گوناگون براساس نوع کشت در فروشگاه آنلاین گیلان کشت می پردازیم.

  • برنج ایرانی کشت اول
  • برنج ایرانی کشت دوم

برنج، از مهم‌ترین غلات و اقلام غذایی جهان است. نیمی از جمعیت جهان، به برنج به عنوان یک غذای اصلی وابسته هستند. هم‌اکنون ده‌ها هزار رقم مختلف برنج در جهان وجود دارد، اما این‌ها در دو گونه زیستی کلی جای می‌گیرند.

فرق برنج کشت اول و کشت دوم چیست ؟

ویژگی برنج کشت دوم ویژگی برنج کشت اول
این برنج ظاهر بسیار زیبا و عطر خوبی دارد مواد سمی و مضر بسیار کم و خاصیت زیادی دارد

برنج کشت اول در ابتدای سال، ماه فروردین شروع و در ابتدای ماه تیر برداشت می شود. برنج کشت اول در طبخ، خواص و قیمت برنج با کشت دوم متفاوت بوده که می توان گفت از مزایای برنج کشت اول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پخت آسان و مناسب
  • طعم و عطر خوشایند
  • استفاده کم از سموم کشاورزی
  • برداشت آسان
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بسیار بالا
  • سالم و بدون مواد مضررخرید برنج شمالی

از برنج های کشت اول می توان به برنج هاشمی، برنج طارم، برنج صدری اشاره کرد؛ که می توانید برای خرید برنج های نام برده و استعلام قیمت برنج به فروشگاه اینترنتی طلارم مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

شما همراهان گرامی میتوانید برای خرید انواع برنج و مشاهده محصولات شالیکوبی فلاح به وب سایت برنج طلارم مراجعه فرمایید.

پیام بگذارید