بهترین برنج شمال کدام برنج است ؟

برای پیداکردن بهترین برنج شمال ،ابتدا باید در نظر بگیرید چه فاکتورهایی در برنج ایرانی مدنظر شماست.به عبارت دیگر بهترین برنج را چه برنجی تعریف می می کنید؟بهترین بودن را با چه مشخصه ای تعریف می کنید برنجی که خوش عطر باشد یا دانه بلند؟پرحجم بودن یا بهترین پخت را داشته باشد ؟تعریف بهترین برنج برای هر فرد متفاوت است .ابتدا باید مشخص کنید که بهترین برنج را برای چه مصرفی مدنظر دارید؟برای مثال برای ادارات و مجالس ،بهترین برنج ایرانی ،برنجی است که بعد از پخت حجم زیادی داشته باشد.

در مصرف روزانه خانواده عطری بودن و پرمحصول بودن و …این دسته فاکتورها لحاظ می شود.

خرید برنج شمال عمده

انواع برنج شمال به دلیل کشت در منطقه ای با آب و هوا و خاک حاصل خیز دارای عطر و بوی مطبوع هستند و باب میل و سلیقه هر مصرف کننده ایست .

خرید برنج شمال عمده :

برای خرید برنج شمال توصیه می کنیم از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. فروشگاه برنج طلارم با ارتباط مستقیم با اعضای مجموعه سعی در رساندن بهترین برنج شمال به شما عزیزان را دارد. همچنین به صورت عمده می توانید برنج را تهیه کنید.

برای خرید برنج شمال بهتر است با انواع برنج شمال آشنا شوید.

کشاورزان مازندرانی با تجربه سالیان آبا و اجدادی خود و بهره گیری از تکنولوژی و علم به روز کشاورزی و …همه ی این فاکتورها در کنار هم باعث شده استان مازندران به انبوه ترین و مرغوب ترین تولید برنج در کشور دست یابد.

در استان مازندران علاوه بر برنج کشت اول (ماه های فروردین تا تیر) کشاورزان می توانند با توجه به شرایط آب و هوایی که دارند در کشت دوم ( ماه های مرداد تا آبان )اقدام به کشت و برداشت کنند.

چه گونه برنج هایی بیشتر در استان مازندران کشت می شود ؟

خرید برنج شمال عمده از سایت طلارم 

و ارقام های پرمحصول مانند برنج فجر، برنج شیرودی در مناطق کوهستانی در شهرستان های آمل، بابل، ساری، بهشهر، نکا که شرایط آب و هوایی سردتری دارند کشت میشود.

تمام تاجرانی که در حوزه برنج فعالیت می کنند شاید برخی ازمناطق شمال را به عنوان مرکز کشت برنج بدانند که برنج در آنجا با کیفیت بالاتری نسبت به مناطق دیگر شمال دارد.

عطر برنج به دو قسمت تقسیم می شود:

  1. عطر برنج قبل از پخت
  2. عطر برنج بعد از پخت

عطر و بوی برنج پارامتری غیرقابل اندازه گیری است. بسیار از افراد ممکن است یک نوع برنج را عطری بدانند و نوع دیگر را غیرعطری.

 

 

 

پیام بگذارید